تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور بازدید از آرامستان قصرفیروزه زرتشتیان

برنامه‌ای تدارک دیده‌ایم با عنوانِ؛ بازدید از آرامستان قصرفیروزه زرتشتیان که به این بهانه، یادی کنیم از مشاهیر زرتشتی خفته در این آرامستان، بزرگانی چون؛ ارباب کیخسرو شاهرخ (نماینده زرتشتیان در مجلس)، گشتاسب فیروزگر (واقف بیمارستان فیروزگر)، رستم شهزادی، اسفندیار یگانگی، پرویز شهریاری ، فردوس کاویانی و … (آرامستانی با پیشینه‌ای نزدیک به 90 سال)

این برنامه در ایام جشن فَروَردینگان اولین جشن ماهیانه ملی و زرتشتی ، (که به گرامیداشت روان و فروهر درگذشتگان و جان باختگان اختصاص دارد) برگزار و آداب و رسوم آن برای شما بازگویی خواهد شد.

تاریخ برنامه: پنجشنبه 1403/01/16 زمان برگزاری: 8.45 صبح الی 12.15 ظهر
ظرفیت: 35 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد یا احتمال افزایش ظرفیت خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو قصرفیروزه به همراه نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه‌های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور بازدید از آرامستان قصرفیروزه زرتشتیان
تور بازدید از آرامستان قصرفیروزه زرتشتیان
آرامستانی با پیشینه ای نزدیک به 90 سال
آرامستانی با پیشینه ای نزدیک به 90 سال
یادمان شهدای زرتشتی
یادمان سربازان وطن (شهدای) زرتشتی
آرامگاه ارباب کیخسرو شاهرخ
آرامگاه ارباب کیخسرو شاهرخ , عکس ایمان لطفی

نقطه آغاز برنامه: ایستگاه مترو خیابان پیروزی
خدمات؛ حضور کارشناس و راهنمای جامعه زرتشتیان، وسیله نقلیه در اختیار، پرداخت ورودی‌ها ، پذیرایی و …
هزینه برنامه: 390 هزارتومان
جهت احترام به سایر علاقه‌مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

6037-9982-7328-4116 نرگس شهریاری

تور و بازدید از آرامستان قصرفیروزه زرتشتیان برای اولین بار در تهران و ایران توسط سفرنویس در سالهای گذشته با عنوان؛ جشن فروردینگان برگزار و این برنامه تکرار برنامه‌های پیشین است. گزارش مصور برنامه های گذشته را می توانید در اینجا بخوانید و ببینید. ©️ و مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است. 242

عکس یادگاری در کنار آرامگاه ارباب کیخسرو شاهرخ
در کنار آرامگاه ارباب کیخسرو شاهرخ

021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>