تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور مشروطه از شیخ تا شاه

تهران زادگاه جنبش مشروطه ایران است و جایگاه نخستین مجلس قانون گذاری دموکراتیک، در سرتاسر قاره آسیا. به بهانه 14 مرداد و سالروز پیروزی جمبش مشروطه، برنامه ای تدارک دیده ایم؛
روایتِ؛ مشروطه از شیخ تا شاه داستانی است ناشنیده از واقعه بزرگی که در عهد ناصری آغاز شد و به تاریخ ایران سمت و سویی دگر داد. در مسیر مرور این روایت بازدیدی خواهیم داشت از؛ مقبره شیخ هادی نجم آبادی، خانه محمدعلی فروغی، کاخ مرمر و … و کمتر شنیده‌هایی از نهضت مشروطه را با هم مرور خواهیم کرد.
آقای محمد دروگر پژوهشگر تاریخ معاصر، ما را در این برنامه همراهی خواهند کرد.
تاریخ اجرا: جمعه 1401/05/14 زمان شروع: 8 صبح الی 11.20
ظرفیت : 25 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان رزرو مشروطه به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور مشروطه از شیخ تا شاه
تور مشروطه از شیخ تا شاه
تور بازدید از کاخ مرمر (موزه هنر ایران) موزه پهلوی سابق
بازدید از کاخ مرمر (موزه هنر ایران) موزه پهلوی سابق
آرامگاه شیخ هادی نجم آبادی
آرامگاه شیخ هادی نجم آبادی

نحوه برگزاری: حضور همسفران در خیابان شیخ هادی و پرسه زنی در بافت تاریخی
هزینه برنامه: 200 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت قطعی بودن حضور در برنامه و آگاهی از شرایط انصراف از تور پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

تور مشروطه از شیخ تا شاه در تهران برای اولین بار ، توسط تارنمای سفرنویس برگزار می شود و این برنامه تکرار برنامه های پیشین است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است.
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>