تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

بازدید از آتشکده آدریان

به مناسبت جشن خوردادگان (خُردادگان)، جشن پاسداشتِ آب و آبادانی ، با باشندگی موبد کوروش بلندی از آتشکده آدریان بازدید خواهیم کرد و از یگانه پیام‌آوری که زادگاهش ایران‌زمین و پیوندش با ایران و ایرانی ناگسستنی، بیشتر خواهیم گفت و از آداب زرتشتیان و جَشَن خوانی آنها در این روز خواهیم شنید.
در نهایت به صورت پیرامونی از خانه ارباب کیخسرو شاهرخ، عمارت ماهنامه هوخت ، دبیرستان فیروزبهرام، کتابخانه یگانگی و … بازدید می کنیم. (در این تور، کارشناس و راهنمای تخصصی جامعه زرتشتیان ما را همراهی خواهد کرد)
تاریخ برنامه: پنجشنبه 1403/03/10 زمان برگزاری: 9.30 صبح تا 12.30 ظهر
ظرفیت : 30 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار یا احتمال افزایش ظرفیت، خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو آدریان به همراه نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه‌های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

بازدید از آتشکده آدریان
بازدید از آتشکده آدریان
دبیرستان ماندگار فیروزبهرام
دبیرستان ماندگار فیروزبهرام ، عکس مسعود درودیان
بازدید از آتشکده آدریان تهران
بازدید از آتشکده آدریان تهران

نقطه آغاز برنامه: تقاطع 30 تیر و جمهوری
هزینه برنامه: 385 هزارتومان
جهت احترام به سایر علاقه‌مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

تور بازدید از آتشکده، برای اولین بار در ایران و تهران توسط تارنمای سفرنویس برگزار شده است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است. 364
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید