تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور آرامستان ظهیرالدوله

در برنامه بازدید از آرامستان ظهیرالدوله با حضور استاد حدادی (تهران پژوه و نویسنده) از آرامستان پرستاره و خاموش ظهیرالدوله بازدید و درباره مشاهیر، ادیبان، شاعران، سیاسیون و … خفته در این گورستان گفتگو خواهیم کرد.
تاریخ برنامه: جمعه 1401/12/26 زمان برگزاری: 10.45 صبح الی 13.20 بعد ازظهر
ظرفیت : 30 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو ظهیرالدوله به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور بازدید از آرامستان ظهیرالدوله
تور بازدید از آرامستان ظهیرالدوله

نحوه برگزاری: حضور توسط همسفران و پرسه زنی در آرامستان ظهیرالدوله
هزینه برنامه:
320 هزار تومان (هزینه دریافتی جهت برگزاری خدمات تور، تیم سرپرستی و کارشناسی بوده و ورودی به آرامستان ظهیراالدوله رایگان است)
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

این تور برای اولین بار در تهران و ایران، توسط تارنمای سفرنویس در سالهای گذشته برگزار و این تکرار برنامه های پیشین است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده ، متعلق به سفرنویس است. 201
021-96021536☎️  (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

  1. با عرض تشکر ،
    آیا لیستی از آرام گررفتگان سرای ظهیرالدوله برای تحقیق ازطریق مجازی موجود است؟ سپاس

    شهریار؛ بله هست اما بعید می دانم دوستان محقق به اشتراک عمومی بگذارند

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>