تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور آتشکده رستم باغ

برنامه بازدید از آتشکده آدریان رستم باغ و حضور در تنها مجتمع مسکونی زرتشتیان تهران و روایت حضور زرتشتیان در ایران؛ از ارباب رستم گیو تا ارباب هرمز، از ارباب جمشید تا ارباب کیخسرو شاهرخ و بازدید ویژه از همایشگاه پشوتن‌جی دوسابایی مارکار ، به همراه پرسه‌زنی در محله تهران‌پارس و بازدیدهای پیرامونی از محلِ تنها درایوین سینمای ایران، باغ گیو، مجتمع‌های آموزشی استاد پورداوود و استاد خدابخش و مجموعه ورزشی ویژه زرتشتیان (فرحناز)

این برنامه با حضور راهنمای تخصصی جامعه زرتشتیان برگزار می شود.

تاریخ اجرای برنامه: جمعه 1403.01.31
زمان برگزاری: 9 صبح تا 12 ظهر
ظرفیت: 30 نفر (اولويت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد یا احتمال افزایش ظرفیت خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو رستم‌باغ به همراه نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه‌های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور آتشکده رستم باغ
تور آتشکده رستم باغ
تور آتشکده رستم باغ
تور آتشکده رستم باغ
تور آتشکده رستم باغ
تور آتشکده رستم باغ

خدمات: راهنما و کارشناس تخصصی از جامعه زرتشتیان، پذیرایی نیم چاشت و …
نحوه اجرا: حضور در محل توسط همسفران و پرسه زنی در بافت
نقطه آغاز برنامه: فلکه دوم تهرانپارس
هزینه برنامه: 390 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

تور رستم باغ، برای اولین بار در ایران و تهران توسط تارنمای سفرنویس در سالهای گذشته برگزار شده بود و این برنامه تکرار برنامه های پیشین است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است. 353
021-96021536☎ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>