تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور پرسه در شمیران (محله تجریش)

محدوده شمیرانات به مرکزیت محله تجریش یکی از نقاط تاریخ دار و با اهمیت کلان شهر تهران است. در این پرسه ضمن بازدید از بافت محله کهن تجریش، بازار و تکیه تجریش، امامزاده صالح، پل تجریش، کوچه هشت چنارو … روایتهای محله تجریش را برای شما بازگو خواهیم کرد و به معماری خانه ویلاهای این محله و حکایت معیرالممالک و باغ خصوصی ایشان خواهیم پرداخت. این پرسه با یادی از استاد کیارستمی برگزار می شود.
از همسفران پرسه، در یک آبمیوه فروشی محله باغ فردوس، پذیرایی خواهد شد.
مجموعه “پرسه در رگ های تهران” با هدف کشف شهر (کشف زندگی روزمره، شناخت کالبد شهری و شنیدن خاطرات شهر) برنامه ریزی شده است. این مجموعه به ما این امکان را می دهد که از مرزهای زندگی روزمره عبور کنیم و در جستجوی شناخت شهر خود تجربه های زیادی را در کنار هم تجربه کنیم.
تاریخ پرسه: پنجشنبه 1401/05/20
زمان شروع: 8.30 صبح الی 11.30
ظرفیت : 12 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان رزرو پرسه تجریش به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور پرسه در شمیران (محله تجریش)
تور پرسه در شمیران (محله تجریش)
بازار تجریش
بازار تجریش
تکیه تجریش (عکس داوود قهردار)
تکیه تجریش (عکس داوود قهردار)
باغ معیرالممالک (عمارت باغ فردوس - موزه سینما)
باغ معیرالممالک (عمارت باغ فردوس – موزه سینما)

نحوه برگزاری: حضور همسفران در ایستگاه مترو تجریش و پرسه زنی در بافت تاریخی
هزینه برنامه: 170 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت قطعی بودن حضور در برنامه و آگاهی از شرایط انصراف از تور پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام
اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

تورهای پرسه زنی در تهران برای اولین بار ، توسط تارنمای سفرنویس و با همکاری گروه مطالعاتی تهران پلاک به پلاک برگزار شد و این برنامه تکرار برنامه های پیشین است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده ، متعلق به سفرنویس است.
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>