تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور برج آزادی به مناسبت پنجاهمین سال روز گشایش برج

به مناسبت 24 مهر ماه (پنجاهمین سال روز گشایش برج آزادی) بر آن شدیم، نگاهی نو داشته باشیم به عمارتهای تاریخی تهران و عمارت های شهر را با حضور اساتید و عکاسان، در قاب دوربینهای خود ثبت کنیم. استاد حمیدرضا درجاتی در (تور یک عمارت، یک عکاس) این هفته ما را همراهی خواهند کرد تا نگاره های جدید خود را از شهر تهران و بازدید از مجموعه فرهنگی، هنری و تاریخی برج آزادی (شهیاد) ثبت کنیم. در این برنامه بازدید ویژه ای نیز از مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی خواهیم داشت.
تاریخ برنامه : عصر جمعه 1400/07/23 زمان برگزاری: 15 بعدازظهر تا 18 غروب
ظرفیت : 30 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است، برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان رزرو برج آزادی به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) فرمائید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی این تور در قسمت عضویت ثبت، تا نام شما در فهرست اعلام برنامه های آتی قرار گیرد.

تور برج آزادی به مناسبت پنجاهمین سال روز گشایش برج آزادی
تور برج آزادی به مناسبت پنجاهمین سال روز گشایش برج آزادی

خدمات؛ تیم کارشناسی عکاسی و راهنمای تخصصی برج آزادی، پرداخت ووردی ها، پَک پذیرایی نیم وعده و …
نحوه برگزاری: حضور در برج توسط همسفران
محل شروع تور: میدان آزادی
هزینه برنامه : 130 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت قطعی بودن حضور در برنامه و آگاهی از شرایط انصراف از تور پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم و ثبت نام اقدام فرمائید.

۶۲۲۱-۰۶۱۲-۰۴۲۴-۵۷۸۳ شهریار شهریاری

برنامه عکاسی در سالروز گشایش برج آزادی برای اولین بار در تهران و ایران، توسط تارنمای سفرنویس در سالهای گذشته  برگزار و این تکرار تورهای پیشین است. این برنامه با همکاری مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، ستاد گردشگردی شهرداری تهران و آژانس عکس تهران برگزار می شود.
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>