تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور سال نو یهودیان روش هشانا

یهودیان بر این باورند که خداوند در هفت روز جهان را آفرید، در روز ششم حضرت آدم و حوا خلق شدند که این روز مصادف است با روز اول عید روش هشانا یا سال نو … یهودیان در این روز پس از بیرون آوردن تورات مقدس و خواندن برخوای، شوفار می نوازند.
در تور روش هشانا، چگونگی عبادت یهودیان، بستن تالیت، خواندن تورا و نواختن شوفار را در یک مراسم عبادی، به صورت دیداری و شنیداری تجربه خواهید کرد. در این برنامه خاخام شایان مهر، پاسخگوی پرسش‌های شما خواهد بود.
تاریخ تور: سه‌شنبه 1401/07/05
زمان اجرا: 9.15 صبح الی 11.45 ظهر
ظرفیت : 30 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان رزرو روش هشانا به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور سال نو یهودیان روش هشانا
تور سال نو یهودیان روش هشانا
کنیسه ملاحنینا
کنیسه ملاحنینا
نواختن شوفار در عید روش هشانا
نواختن شوفار در عید روش هشانا

نحوه برگزاری: حضور همسفران در چهارراه سرچشمه و بازدید از کنیسه (تصویربرداری در هنگام برگزاری مراسم، از عبادت کنندگان ممنوع است)
هزینه برنامه: 260 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام
اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

تور جشن روش هشانا، در گذشته برای اولین بار در ایران و تهران توسط تارنمای سفرنویس برگزار شده است و این برنامه تکرار برنامه های پیشین است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است.
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>