تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

بازدید از آتشکده آدریان در زادروز اشوزرتشت

ششم فروردین ماه، زادروز اَشوزرتشت، نخستین پیا‌م‌آور راستی و آموزگار مهر و دوستی است* به همین شوند با باشندگی موبد پدرام سروش پور از آتشکده آدریان بازدید خواهیم کرد و از یگانه پیام‌آوری که زادگاهش ایران‌زمین و پیوندش با ایران و ایرانی ناگسستنی، بیشتر خواهیم گفت و  از آداب زرتشتیان و جَشَن خوانی آنها در این روز خواهیم شنید.
در نهایت به صورت پیرامونی از خانه ارباب کیخسرو شاهرخ، عمارت ماهنامه هوخت ، دبیرستان فیروزبهرام، کتابخانه یگانگی و … بازدید می کنیم. (در این تور، کارشناس و راهنمای تخصصی جامعه زرتشتیان ما را همراهی خواهد کرد)
ظرفیت هر برنامه: 30 نفر (اولویت با همسفرانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
زمان برگزاری: 8.40 صبح الی 11.30 ظهر
تاریخ برنامه اول: دوشنبه 1403/01/06 (ظرفیت تکمیل شد)
تاریخ برنامه دوم: سه‌شنبه 1403/01/07 (ظرفیت تکمیل شد)

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد یا احتمال افزایش ظرفیت خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو آدریان به همراه نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه‌های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

بازدید از آتشکده آدریان در زادروز اشوزرتشت
بازدید از آتشکده آدریان در زادروز اشوزرتشت
دبیرستان ماندگار فیروزبهرام
دبیرستان ماندگار فیروزبهرام
بازدید از آتشکده آدریان تهران
بازدید از آتشکده آدریان تهران

نقطه آغاز برنامه: تقاطع 30 تیر و جمهوری
هزینه برنامه: 370 هزارتومان
جهت احترام به سایر علاقه‌مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

* در نشست سوم دی‌ماه سال 1398 شورای عالی انقلاب فرهنگی، ششم فروردین ماه زادروز اَشوزرتشت، در سالنمای رسمی ایران نامگذارری شده است. این تور و بازدید برای اولین بار در تهران و ایران، توسط تارنمای سفرنویس برگزار می‌شود. ©️
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15) 364

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید