تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور مشروطه در دارالشورای ملی ایران

تهران زادگاه جنبش مشروطه ایران است و جایگاه نخستین مجلس قانون‌گذاری دموکراتیک، در سرتاسر قاره آسیا. در یکصد و هجدهمین سالروز پیروزی این جنبش، در دارالشورای ایران گرد هم می‌آییم و با حضور آقای خلیلی، مدیر موزه مجلس، روایت‌های این رویداد سرنوشت ساز را مرور خواهیم کرد.
در تور مشروطه در دارالشورای ایران، از صحن قدیمی مجلس و دارالشورای ایران (موزه و مرکز اسناد مجلس، سالن هدایای ملل، مجموعه نشانها و اشیاء اهدایی هئیت‌های پارلمانی و …) بازدید می‌کنیم. در تور عدل مظفر در میدان بهارستان حضور خواهیم داشت و ردپای تاریخ و تحولات سیاسی میدان از زمان آغاز، تاکنون را بررسی می‌کنیم؛ روایتی از جلوخان نگارستان تا عزیزیه، از میدان مجلس تا میدان شاه‌آباد …
تاریخ برنامه: چهارشنبه 1403/05/17 زمان برگزاری: 14 بعدازظهر الی 17.15 عصر
ظرفیت؛ 35 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار یا احتمال افزایش ظرفیت، خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو مشروطه به همراه نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال کنید. یا جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه‌های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور مشروطه در دارالشورای ملی ایران
تور مشروطه در دارالشورای ملی ایران
بازدید از موزه و مرکز اسناد مجلس
بازدید از موزه و مرکز اسناد مجلس
صحن مجلس شورای ملی بهارستان
بازدید از صحن مجلس شورای ملی بهارستان

نحوه برگزاری: حضور در محل برگزاری توسط همسفران (نقطه آغاز برنامه: شمال شرقی میدان بهارستان)
هزینه برنامه
: 285 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

5859-8310-4181-5019 سجاد عسگری

فرم ثبت نام تور مشروطه در دارالشورای ملی

  • برای ورود اطلاعات همراهان بیشتر بر روی علامت + کلیک نمایید
    نام و نام خانودگی همسفرکد ملی همسفرشماره تلفن همراه همسفر 

تور تور مشروطه در دارالشورای ملی ایران برای اولین بار ، توسط تارنمای سفرنویس برگزار مشده و این برنامه تکرار سلسله برنامه‌های پیشین سفرنویس درباره مشروطه است: تور مشروطه از شیخ تا شاه ، تور مشروطه گردی در 110 امین سالروز آن ، تور مشروطه و … و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است. 209
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید