تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور ترور در تهران

مروری بر دو قرن ترور و خشونت سیاسی در تهران به همراه بازدید از؛ مجلس شورای ملی، موزه هنرهای ملی، یادمان شهدای 7 تیر، مجموعه فرهنگی سرچشمه و …
با همراهی محمد دروگر، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران
ایران در 200 سال گذشته شاهد اشکال گوناگونی از ترور و خشونت سیاسی بوده است. بسیاری از این ترورها در میدان بهارستان و پیرامون آن روی داده‌اند. در تور «ترور در تهران» در اطراف این میدان به گردش درمی‌آییم و با بازدید از محل قتل و ترور قائم مقام فراهانی و ترور میرزا علی‌اصغر خان امین‌السلطان، محمدعلیشاه قاجار، واعظ قزوینی، سید حسن مدرس، محمد مسعود، عبدالحسین هژیر، حسنعلی منصور، آیت‌الله مرتضی مطهری، آیت‌الله بهشتی و اعضای حزب جمهوری اسلامی، داستان زندگی و قتل آن‌ها را بازمی‌گوییم.
تاریخ برگزاری تور: چهارشنبه 1402/04/07  ساعت؛ 8 صبح تا ظهر
ظرفیت: 30 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو ترور به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور ترور در تهران
تور ترور در تهران
موزه هنرهای ملی
موزه هنرهای ملی در تور ترور تهران
یادمان شهدای 7 تیر
یادمان شهدای 7 تیر
صحن مجلس شورای ملی بهارستان
صحن مجلس شورای ملی بهارستان
عمارت مسعودیه در پرسه پنجم؛ از باغ نگارستان تا توپخانه
عمارت مسعودیه در تور ترور در تهران

نحوه برگزاری: حضور همسفران در محل شروع قرار (دروازه شمرون) و پرسه زنی در بافت تاریخی
هزینه برنامه: 300 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

سلسله تورهای ترور در تهران برای اولین بار، توسط تارنمای سفرنویس برگزار شده است و این برنامه تکرار برنامه های پیشین است (ترور در بهارستان، تور وقایع نگاری یک قتل (ترور ناصرالدین شاه)، تورِ روایتِ شاهِ عاشق (شاهنشاه انارالله)، تور تهران ۲۹۴۳ (سفیرکشی) ، تور از کمیته ضدخرابکاری تا کبوتر صلح،  تور تهران۲۹ تهران۴۳ و … ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده ، متعلق به سفرنویس است.
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15) 91
نقاشی پوستر؛ اثر کورش اصلانی

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>