تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

بازدید از کلوپ ارامنه اثر رُستُم وسکانیان

در برنامه کلوپ ارامنه در حوالی خیابان‌های حافظ و جمهوری، از دبستان فیروزکوهی، بانک کار، بیمارستان نجم‌آبادی و بناهای ارزشمند کوچه لاله پیرامونی بازدید کرده و در نهایت بازدیدی اختصاصی خواهیم داشت از کلوپ ارامنه (باشگاه اجتماعی ارامنه تهران) لوکیشن بسیاری از فیلمها و سریال‌هایی چون؛ شهرزاد، سرزمین کهن، شهریار و … یکی از برجسته‌ترین بناهای شهر تهران اثر معمار شهیر، رستم وسکانیان که و درباره معماری و روایت‌های شکل‌گیری آن گفتگو خواهیم کرد.
مجموعه “پرسه در رگ‌های تهران” با هدف کشف شهر (کشف زندگی روزمره، شناخت کالبد شهری و شنیدن خاطرات شهر) برنامه‌ریزی شده است. این مجموعه به ما این امکان را می‌دهد که از مرزهای زندگی روزمره عبور کنیم و در جستجوی شناخت شهر در کنار هم تجربه‌اندوزی کنیم.
زمان اجرا: 9 صبح تا 12 ظهر  تاریخ اجرا: جمعه 1402/11/13
ظرفیت : 20 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد یا احتمال افزایش ظرفیت خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو کلوپ به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

بازدید از کلوپ ارامنه اثر رُستُم وسکانیان
بازدید از کلوپ ارامنه اثر رُستُم وسکانیان
بازدید از لوکیشن شهرزاد، سرزمین کهن، شهریار و …
بازدید از لوکیشن شهرزاد، سرزمین کهن، شهریار و …
بازدید از لوکیشن شهرزاد، سرزمین کهن، شهریار و …
بازدید از لوکیشن شهرزاد، سرزمین کهن، شهریار و …

نحوه برگزاری: حضور همسفران در بافت محله و پرسه‌زنی در بافت تاریخی و پذیرایی در کلوپ ارامنه
هزینه برنامه: 375 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام
اقدام فرمائید.

6221-0612-0424-5783 شهریار شهریاری

تورهای پرسه زنی در تهران برای اولین بار ، توسط تارنمای سفرنویس و با همکاری گروه مطالعاتی تهران پلاک به پلاک برگزار شد و این برنامه تکرار برنامه های پیشین است و ©️ مالکیت معنوی این محتوا و تور نوشته شده، متعلق به سفرنویس است.
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>