تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

تور برج آزادی به مناسبت چهل و نهمین سالگرد ثبت برج آزادی

به مناسبت چهل و نهمین سالگرد ثبت برج آزادی (نماد ایران و شهر تهران در گذشته و حال) بر آن شدیم، نگاهی نو داشته باشیم به این عمارت تاریخی و بازدیدی انجام دهیم از بُرج یادمانِ حکومت پهلوی و نماد انقلاب سال ۱۳۵۷ . در این تور از میدان آزادی، فضای داخلی و پشت بام برج آزادی و کلیه فضاهای زیرزمینی این برج بازدید خواهیم کرد.

این برنامه با همراهی کارشناسان و راهنمایان تخصصی و حضور استاد افشین رازی برگزار می‌شود، تا نگاره‌های جدید خود را از شهر تهران و بازدید از مجموعه فرهنگی، هنری و تاریخی برج آزادی ثبت کنیم.

تاریخ برگزاری: جمعه 1402.12.25
زمان برگزاری: 9.45 صبح تا 13 بعد از ظهر
ظرفیت : 30 نفر (اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام می کنند)
ظرفیت تکمیل شد.

در حال حاضر، ظرفیت این برنامه تکمیل شده است (اما به زودی تکرار خواهد شد یا احتمال افزایش ظرفیت خواهیم داشت) برای قرار گرفتن در لیست انتظار پیامکی با عنوان؛ رزرو آزادی به همراه نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۰۹۳۵۲۴۳۵۵۶۴ ارسال (یا واتسپ) کنید. جهت عضویت در تارنمای سفرنویس و آگاهی از برنامه‌های آتی قسمت عضویت را تکمیل کنید.

تور برج آزادی به مناسبت چهل و نهمین سالگرد ثبت برج آزادی
تور برج آزادی به مناسبت چهل و نهمین سالگرد ثبت برج آزادی
تا ریال آزادی!!!
تور برج آزادی در میدان …
تا برج آزادی
برج آزادی عکس استاد افشین رازی

خدمات؛ تیم کارشناسی عکاسی و راهنمای تخصصی برج آزادی، پرداخت ورودی‌ها، پذیرایی نیم چاشت ، اهدای مگنت یادبود و …
نحوه برگزاری: حضور در برج توسط همسفران
محل شروع تور: میدان آزادی
هزینه برنامه : 355 هزار تومان
جهت احترام به سایر علاقه‌مندان، در صورت آگاهی و قبولِ شرایط انصراف از تور و مرامنامه سفرنویس پس از واریز وجه به شماره کارت زیر، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمائید.

5859-8310-4181-5019 سجاد عسگری

تور سالروز ثبت ملی برج آزادی برای اولین بار در تهران و ایران، توسط تارنمای سفرنویس در سالهای گذشته برگزار و این برنامه تکرار تورهای پیشین است. 252
021-96021536☎️ (ساعت پاسخگویی تلفن 7 صبح الی 15)

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>