دوشنبه 25 خرداد 1405 - 9:06 بعد از ظهر

یک سال تجربه

یکسال گذشت ، سالی که در سفرنویس نوشتم و شنیدم ، با دوستانی جدید همسفر و آشنا شدم از آنها آموختم ، برخی اوقات در خبرگزاری ها ، نشریات و روزنامه ها نوشتم اما … اما این مشغله های فراوانی که برای خودم دست و پا کرده بودم ، این تورهایی که می گذاشتم و … همه و همه ، فرار از خودم بود ، سال خوبی نبود ، امیدوارم با خود درونم به توافق برسم ،‌ نمی دانم اگر در سال 92 به همین منوال پیش برود ، چقدر تحلیل می روم. تنها کسی که فهمید در حال فرارم ،‌خواهرم بود!! نفرین بر این آینده و جبر جغرافیایی

سفرنویس و نوروز سال 1392
سفرنویس و نوروز سال 1392

پس از تلنگر خواهرم متوجه شدم ، چرا فقط از ویرانی ها می نوشتم؟ (چون ار درون ویران شده بودم)‌ چرا فقط خرابی های ایران زمین را منعکس می کردم ؟ (چون حال و روزم خراب تر از این حرفها بود) امیدارم بتوانم در سال جدید از زیبایی های ایران زمین بنویسم و از آنها یاد کنم !! دوستان فراوانی بودند که با انرژی مثبتشان زندگی را برایم کمی خوش آیند می کردند ، از همه آنها ممنونم. می خواهم تغییر کنم ، از خداوند کمک می خواهم …..

نوروز بر همه مبارک

سفره هفت سین تان پر از سلامتی و سفر
اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

11 دیدگاه

  1. سلام
    امیدوارم نود و دو برای شما همراه با تغییری باشه که دنبالش هستید و روزهای خوبتون بیشتر باشه.

    شهریار: سپاس و به امید آن روز

  2. همه ما کمابیش روزهای تلخ را تجربه کرده ایم و میدانیم ابدی نخواهند بود.
    امیدوارم خیلی زود از این دوران گذر کنید .

    شهریار: سپاس از پیام شما و به امید اینکه دیگر این گونه نباشد

  3. از ویرانی ها می نوشنید چون تا چشم کار می کند ،ویرانی است که بر سر میراث تاریخی ما آوار شده.
    امید آنکه سال 92 آغاز فعالیت هایی باشد برای احیای میراث تاریخی مان!
    نوروزتان پر سفر.

    شهریار: سپاس از آرزو و پیام پر مهر شما

  4. نوروزتان سبز سبز سبز جناب شهریار.
    با آرزوی روزهای خوش 🙂

    شهریار: سپاس از پیام پر مهر شما امیدوارم سالی پر از سلامتی و سفر پیش رو داشته باشید

  5. همه مان دنبال فرار کردنیم به جایی که تکرار نداشته باشد و آلوده روزمرگیهای اطرافمان نباشد. توی سال گذشته روزهای خوبم روزهایی بود که بعد از ساعت کاریٰ فرار می کردم و می نشستم پای صحبت پیرمردهای شهر. و حالا که سال تمام شده دلم برای هماشان تنگ شده.سفرنویس عزیز میدوارم سال جدید آنطوری باشی که پایان سال دیگر دوست داری باشی.

    شهریار: سلام و درود ، سپاس از دلگرمی شما و به امید تحقق امیدواری شما

  6. ایران قبله عالم

    سلام
    چه تصمیم خوبی
    به قول شاعر، طرحی نو در اندازیم
    تبریک سال نو و آرزوی اوقات خوش و سلامت

    شهریار: سپاس از پیام پر مهر شما

  7. درود جناب شهریار.
    سال نو برای شما و خانواده گرامی مبارک. امیدوارم چنان تغییرات مثبتی در زندگیتون پیش بیاد که خیلی زود همین جا شاهد اثراتش باشیم.
    تندرست و موفق باشید.

    شهریار: سپاس فراوان از پیام پر از مهر و محبت شما و به امید آن روز

  8. سلام
    مارو کلی بردی تو فکر..امیدوارم هممون بتونیم با خود درون روبرو بشیم…امیدوارم سال خوبی داشته باشی استاد…

    شهریار: سپاس دوست گرامی

  9. درود جناب شهريار سال نو را به شما تبريك عرض نموده، برايتان سالي سرشار از موفقيت آرزومندم. در سال گذشته از دريچه سفرنويس بسيار سفر كردم و بسيار آموختم و بسيار لذت بردم از اينكه ميديدم كسي هست كه به اين ويرانه هاي مهجور با عشق مينگرد و اينچنين به آنها هويت تاريخي ميبخشد. كاري بس ارزشمند كه شايسته تقدير است. در سال پيش رو برايتان سلامتي و تحولي دروني آنگونه كه خود ميخواهيد آرزومندم. ايام به كام

    شهریار: سلام و درود
    سپاس فراوان از اظهار لطف صمیمانه شما نسبت به حقیر
    به امید دیدار و همسفر شدن با شما و خانواده محترمتان

  10. من هم از طرف همه دوستان بخاطر پستهای سال پیش از شما تشکر می کنم و آرزو دارم سال پیش رو سالی پر از پستهای شاد و پر انرژی باشد!

    شهریار: سپاس از تبریک پرمهرتان

  11. سلام بر شهریار عزیز،
    بهترین ها را برای سال جدید شما آرزو کرده ام 🙂
    همیشه پیروز باشی

    شهریار: سلام و درود و سپاس از آرزوی شما و به امید دیدارتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *