تورهای سفرنویس

tour-image

عضویت در سفرنویس

register-image
register-image

مسابقه عکاسی؛ جهانی که ما می‌خواهیم

دفتر سازمان ملل متحد در آستانه هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد مسابقه عکاسی با نام؛ “جهانی که می خواهیم” برگزار می کند.

مسابقه عکاسی؛ جهانی که ما می‌خواهیم
مسابقه عکاسی؛ جهانی که ما می‌خواهیم

سازمان ملل متحد در تلاش است با این فراخوان زمینه ای برای گفتگوی تمامی مردم جهان راه اندازی کند تا دیدگاه‌های گوناگون بشری را به تصویر بکشد. چشم اندازی از جهانی که ما برای نسل های آینده می خواهیم. عکاسان تا ۲۴ جولای برابر با ۳ مرداد ۱۳۹۹  می‌توانند عکس‌های خود را بارگذاری کنند. انتخاب نهایی نیز در ۱۴ اکتبر برابر با ۲۳ مهر انجام خواهد شد.
این ۷۵ عکس برتر و نهایی بیانیه دیداری را شکل می‌دهند ازآنچه “بشریت” در مورد آینده می‌خواهد به رهبران جهان ارائه دهد. این عکس‌ها در نمایشگاه‌های شهر‌های سراسر جهان طی پاییز ۲۰۲۰ در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
اکتاویا رویو، مدیرعامل بنیاد آگورا و برگزار کننده این مسابقه اعلام کرد؛

مفتخریم که با جنبش مشارکتی شهروندان خود، سهم مان در پشتیبانی از کوشش‌های پویش هفتاد و پنجمین سالگرد سازمان ملل متحد را انجام می‌دهیم، به گونه‌ای که افراد می‌توانند عکس‌هایی را بارگذاری نمایند که بیان گر آینده ایده آل آنان است. نتایج این مسابقه عکاسی جهانی که ما می‌خواهیم، یک بیانیه دیداری درباره امیدهایمان برای آینده است که برای رهبران جهان و جامعه بین الملل فرستاده خواهد شد.

فابریزیو هوخشیلد، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد برای پویش هفتاد و پنجمین سالگرد سازمان ملل متحد، ابراز نمود:

اینک بیش از هر زمان دیگر، برای تقویت همبستگی انسانی، و چیرگی بر چالش‌های جهانی بی سابقه‌ای که با آن‌ها رو به رو هستیم، به تعداد زیادی از صدا‌های “ما مردم” نیاز است. اینجانب، سپاسگزاری می‌نمایم که آگورا با دعوت از مردم کشور‌های گوناگون با جایگاه‌های اجتماعی متفاوت، برای به اشتراک گذاری دیدگاهشان از آینده، در این مسابقه عکاسی منحصر به فرد، از پویش هفتاد و پنجمین سالگرد سازمان ملل متحد پشتیبانی می‌کند.

ماهر ناصر، معاون بخش توسعه اطلاعات اداره ارتباطات جهانی سازمان ملل متحدنیز در این خصوص می‌گوید:

مادامی که چالش‌های جهانی، فزونی و وسعت و پیچیدگی آن‌ها افزایش می‌یابند، نیاز به همکاری ما با یکدیگر همراه با روحیه همبستگی نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر تعامل با این چالش‌های روزافزون، سازمان ملل متحد به اقدام برای خلق جهانی ادامه می‌دهد که در آن، هر فرد بتواند در صلح، منزلت و برابری، بر روی سیاره‌ای سالم پیشرفت نماید. ما از ابتکار آگورا استقبال می‌نماییم که با دعوت از مردم سراسر جهان برای به اشتراک گذاری عکس هایشان از آینده‌ای که ترسیم کرده اند، به این ارزش‌های جهانی ارتقا می‌بخشد.

عکاسی شما می‌تواند آینده فردا را برای نسل‌های پیش رو شکل دهد. اکنون، با بارگذاری موثرترین و خوش بینانه‌ترین عکس هایتان در اپلیکیشن، بخشی از این بیانیه دیداری در راستای ایجاد دگرگونی مثبت باشید. با یکدیگر، می‌توانیم جهان را دگرگون سازیم. به مردم، نیرو بخشید
برای اسلاعات بیشتر درباره این مسابقه و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

اینجا را با دوستان خود به اشتراک بزارید

همسفران

با ما همسفر باشید

XHTML: امکان استفاده از این کدها وجود دارد: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>